Wczytuję dane...
FAQ
Ile zapłacę za doręczenie paczki?
  • Inpost Paczkomat: 19 zł
  • Czas dostawy to najczęściej 2 dni robocze najpóźniej do 7 dni roboczych.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W MY SKIN MOŻESZ możesz zapłacić:

  • online za pośrednictwem Przelewy 24 korzystając z przelewów online - na formatce płatności znajdujesz swój bank i dokonujesz płatności. Pełna automatyzacja tego procesu sprawia, że płatność przebiega szybko i bezpiecznie. Od razu odnotowujesz wpłatę otrzymując wszelkie potwierdzenia. Dodatkowo możesz wybrać płatność mobilną BLIK - polecany sposób użytkownikom telefonów, karty płatnicze - transakcje przy użyciu kart płatniczych Visa, MasterCard. Przelewy 24 obsługują karty polskich, jak i zagranicznych banków. Do wyboru także portfele elektroniczne Pay Pal, Google, Apple i inne.
  • przelew tradycyjny na wskazane konto bankowe

Santander: 23 1090 1665 0000 0001 4840 6405, dane firmy do przelewu: QecoAge Blanca Społowicz, ul. Jutrzenki 7/86, 43-300 Bielsko-Biała

    

Jak mogę anulować i zmodyfikować zamówienie?

Samodzielna zmiana jest możliwa wyłącznie zanim nastąpi złożenie zamówienia. Po złożeniu zamówienia można anulować, czy zmodyfikować zamówienia tylko wtedy, kiedy nie zostało jeszcze wysłane. Dlatego prosimy w takim przypadku o kontakt z nami wyłącznie telefoniczny pod numerem 33 8105487 lub na adres e-mail sklep@my-skin.pl. Po nadaniu przesyłki nie ma możliwości wprowadzenia zmian. 

   

Czy muszę założyć konto?

Zakładanie konta  nie jest obowiązkowe, można dokonać zakupu jako gość (bez rejestracji). Jednak zachęcamy do tego, klienci posiadający konto mogą zachować adres dostawy, mieć wgląd w historię, informacje p zwrotach, reklamacjach itd.

   

Dlaczego MY SKIN?

To wyjątkowy sklep w którym bezpieczeństwo i etyka stawiane są na pierwszym miejscu. Każdy oferowany produkt jest sprawdzany i analizowany przez doświadczonych kosmetologów pod kątem składu, zastosowania, skuteczności i przeciwwskazań. Wiemy, że na jakość produktów ma wpływ sposób przechowywania, transportu i ich właściwe użycie. Dlatego zaopatrujemy się wyłącznie u producentów, czy autoryzowanych dystrybutorów tak, aby każdy produkt spełniał wysokie normy i standardy.

   

Dostępność towarów?

Większość oferowanych produktów jest dostępna w naszym magazynie. Wybrane marki, czy linie mogą być dostępne w magazynie u producenta w tym przypadku czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. 

Jak można się skontaktować ze sklepem?

Nasz e-mail: sklep@my-skin.pl Zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego na stronie. Oferujemy możliwość konsultacji telefonicznej z kosmetologiem - należy wcześniej zarezerwować termin rozmowy telefonicznej.