Ile zapłacę za doręczenie paczki?
- Inpost Paczkomat: 19 zł
- Czas dostawy to najczęściej 2 dni robocze najpóźniej do 7 dni roboczych.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W MY SKIN MOŻESZ możesz zapłacić:
- online za pośrednictwem Przelewy 24 korzystając z przelewów online - na formatce płatności znajdujesz swój bank i dokonujesz płatności. Pełna automatyzacja tego procesu sprawia, że płatność przebiega szybko i bezpiecznie. Od razu odnotowujesz wpłatę otrzymując wszelkie potwierdzenia. Dodatkowo możesz wybrać płatność mobilną BLIK - polecany sposób użytkownikom telefonów, karty płatnicze - transakcje przy użyciu kart płatniczych Visa, MasterCard. Przelewy 24 obsługują karty polskich, jak i zagranicznych banków. Do wyboru także portfele elektroniczne Pay Pal, Google, Apple i inne.
- przelew tradycyjny na wskazane konto bankowe
Santander: 23 1090 1665 0000 0001 4840 6405, dane firmy do przelewu: QecoAge Blanca Społowicz, ul. Jutrzenki 7/86, 43-300 Bielsko-Biała
  Â
Jak mogę anulować i zmodyfikować zamówienie?
Samodzielna zmiana jest możliwa wyÅ‚Ä…cznie zanim nastÄ…pi zÅ‚ożenie zamówienia. Po zÅ‚ożeniu zamówienia można anulować, czy zmodyfikować zamówienia tylko wtedy, kiedy nie zostaÅ‚o jeszcze wysÅ‚ane. Dlatego prosimy w takim przypadku o kontakt z nami wyÅ‚Ä…cznie telefoniczny pod numerem 33 8105487 lub na adres e-mail sklep@my-skin.pl. Po nadaniu przesyÅ‚ki nie ma możliwoÅ›ci wprowadzenia zmian.Â
 Â
Czy muszę założyć konto?
Zakładanie konta nie jest obowiązkowe, można dokonać zakupu jako gość (bez rejestracji). Jednak zachęcamy do tego, klienci posiadający konto mogą zachować adres dostawy, mieć wgląd w historię, informacje p zwrotach, reklamacjach itd.
 Â
Dlaczego MY SKIN?
To wyjątkowy sklep w którym bezpieczeństwo i etyka stawiane są na pierwszym miejscu. Każdy oferowany produkt jest sprawdzany i analizowany przez doświadczonych kosmetologów pod kątem składu, zastosowania, skuteczności i przeciwwskazań. Wiemy, że na jakość produktów ma wpływ sposób przechowywania, transportu i ich właściwe użycie. Dlatego zaopatrujemy się wyłącznie u producentów, czy autoryzowanych dystrybutorów tak, aby każdy produkt spełniał wysokie normy i standardy.
 Â
Dostępność towarów?
WiÄ™kszość oferowanych produktów jest dostÄ™pna w naszym magazynie. Wybrane marki, czy linie mogÄ… być dostÄ™pne w magazynie u producenta w tym przypadku czas realizacji zamówienia może siÄ™ wydÅ‚użyć.Â
Jak można się skontaktować ze sklepem?
Nasz e-mail: sklep@my-skin.pl Zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego na stronie. Oferujemy możliwość konsultacji telefonicznej z kosmetologiem - należy wcześniej zarezerwować termin rozmowy telefonicznej.
Â
Â